טלפון: 09-7932770 | מייסדים 27 רמות השבים

long truck 2

מדיניות משלוחים, הובלות והתקנות:

הובלות של רהיטים-

בגדול אנחנו בעד שקיפות והוגנות. לכן אנחנו אולי קצת חופרים פה אבל כל זאת בכדי שלא יהיו הפתעות מיותרות והכל יעבור בשלום ובמקצועיות.

מה כלול במחיר?

הטבה לרוכשים דרך האתר- מחיר המוצר שלכם כולל עלות הובלה בתחומי חדרה - גדרה.

הובלה לפי בית פרטי / קומת קרקע/ דירה עם מעלית מתאימה לגודל הרהיט.

מה לא כלול במחיר?

הובלה במדרגות / שימוש במנוף / פירוק והרכבה עקב מעברים צרים - כל זאת יקבע מראש אל מול המוביל.

מעבר לגבולות חדרה גדרה (בין כביש 6 לכביש 2) תוספת המחיר תקבע אל מול המוביל ביחד עם תיאום מועד ההובלה.

 

משלוחים

עלות משלוח של פרטי אקססוריז:

  • - משלוח חינם בכל הזמנה מעל 270 ש"ח  (בין חיפה לבאר שבע בין כביש 6 לכביש 2).  תוספת המחיר תקבע אל מול השליח ביחד עם תיאום מועד ההובלה.
  • - בהזמנות עד סכום של 270 ש"ח עלות משלוח 40 ש"ח (בין חיפה לבאר שבע בין כביש 6 לכביש 2).  תוספת המחיר תקבע אל מול השליח ביחד עם תיאום מועד ההובלה. 

long pencil

אחריות המזמין:

- לוודא שיש מי שיקבל את המוצר בשעה שנקבע מול המוביל.

- לאשר את קבלת המוצר/ים בטופס מול המוביל

- לוודא דרכי גישה נגישות ביחס לגודל הרהיט המוזמן (מעליות / מדרגות / משקופים וכו')

- לוודא שניתן להגיע אליכם ולחנות במיקום סביר ליד הבית.

- לוודא שאתם מרוצים כי אחרת למה עשינו את כל זה :)

 

נהלי איסוף עצמי בוצ'רס:

- מועד האיסוף הסופי יתואם מול החנות 09-7932770

- האוסף אחראי להביא איתו:

- רצועות קשירה

- עיטוף להגנה על הרהיט

- לוודא מראש מידות ואפשרות העמסה (טנדר, גגון, ….)

- להביא עזרה במידת הצורך להעמסה (העובדים שלנו אינם מובילים ואינן זמינים להעמסות)

- במידה ויש צורך לאסוף את הרהיט מפורק יש להודיע על כך מראש ולקבל אישור מהבוצ'רס שהדבר אפשרי. ההרכבה ופילוס באחריות הלקוח.

 - האוסף יאשר את איכות המוצר במועד האיסוף.


long mavreg

מדיניות התקנות:

  • לא תמיד ההובלה וההתקנה מתואמים במקביל, אנחנו ננסה כמובן לתאם את הכל למירב הנוחיות
  • תשלום להתקנה יבוצע מול המתקין
  • מחירון התקנות:
שעה ראשונה  כל שעה נוספת מרחק נסיעה חניה
 250 ש"ח  150 ש"ח

 1.5 ש"ח לק"מ

מרמות השבים

 כיסוי עלות חניה

במידת הצורך

 במידה וההתקנה מחייבת 2 מתקינים מחיר כל שעה הוא כפול מהמצויין בטבלא.

  • אחריות הלקוח:
    • להכין את השרטוטים/ מיקומים להתקנת הרהיט מראש.
    • שטח ההתקנה הוא באחריות הלקוח (איכות הקיר/ מיקום של צינורות חשמל או מים/ שכנים), איזור פנוי לעבודה, הצעת קפה/מים לצוות המתקינים :).

long smiley

מדיניות ביטולים והחזרות

אקססוריז ולוקאיט:

  • החלטתם שאינכם רוצים את המוצר? (חבל)

ניתן להחזיר את המוצר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר כל עוד המוצר שמור ואינו פגום ולקבל החזר מלא. אחריות החזרת המוצר על הלקוח.

  • החלטתם שאתם רוצים להחליף את המוצר? (אנחנו בכל זאת עובדים בעץ מלא וכל מוצר הוא יחיד ומיוחד).

ניתן להגיע עם המוצר לחלל התצוגה ולהחליפו באחד אחר - עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר כל עוד המוצר שמור ואינו פגום, יש לוודא שיש מלאי קיים בחנות לפני הגעתכם.

  • קיבלתם מוצר פגום? תראו את זה לשליח ותחזירו לו את המוצר ושלחו לנו צילום לThis e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. כדי שנבין מה הבעיה.  בכל מקרה תוכלו לקבל את כספכם בחזרה או לבקש מוצר חלופי.

 

רהיטים מתוך הקולקציה הקבועה: 

  • ראשית יש לוודא שהמוצר שלכם הוא מוצר קולקציה קבועה.
  • ביטול עסקה- הרהיטים שלנו מיוצרים לפי הזמנה, ניתן לבטל עסקה עד 4 ימים מיום ההזמנה (בקיזוז עמלות סליקה וטיפול).
  • קיבלתם את המוצר והחלטתם שאינכם רוצים אותו (חבל). ניתן להחזיר את המוצר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר כל עוד המוצר שמור ואינו פגום. אחריות הובלת המוצר על הלקוח.
  • לאחר בדיקת המוצר שהגיע במצב ראוי תקבלו החזר כספי.
  • "ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981"
  • קיבלתם מוצר פגום? תראו את זה לשליח ותחזירו לו את המוצר ושלחו לנו צילום ל This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. כדי שנבין מה הבעיה.  בכל מקרה תוכלו לקבל החזר של 70% מעלות המוצר או לבקש מוצר חלופי.

 

רהיט בהתאמה אישית:

רהיט בהאמה אישית הוא כל רהיט שהוזמן במידה מיוחדת או בעיצוב מיוחד ושאינו חלק מהקולקציה הקבועה של בוצ'רס. כל מוצר בהתאמה אישית עובר אפיון מדוקדק מול הלקוח.

כמו כן, אנו מזמינים אתכם לבוא ולראות את הרהיט במפעל לפני שלב הגימורים הסופיים.

  • ביטול עסקה- הרהיטים שלנו מיוצרים לפי הזמנה, ניתן לבטל עסקה עד 4 ימים מיום ההזמנה (בקיזוז עמלות סליקה וטיפול).
  • קיבלתם את המוצר והחלטתם שאינכם רוצים אותו (חבל). ניתן להחזיר את המוצר עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר כל עוד המוצר שמור ואינו פגום. אחריות הובלת המוצר על הלקוח.
  • לאחר בדיקת המוצר שהגיע במצב ראוי תקבלו החזר של 30% מעלות המוצר.

 

long v

אחריות

 

אנחנו בבוצ'רס בחרנו לעבוד בחומרי גלם טבעיים. מטבעם חומרים אלו מגיבים לתנאים הסובבים אותם כגון חום / קור, לחות, שמש ועוד.

אנחנו יודעים שבזכות תכונות אלו גם מגיע יופים וייחודם ומפה נובעת האמת העיצובית שלנו.

עם זאת אנחנו דואגים שחומרי הגלם שלנו מגיעים רק מספקים מאושרים המחוייבים לסטנדרט קפדני בין לאומי הבודק את איכות החומר, שיטות הייצור והטיפול בו, איכות הסביבה ועוד.

כמו כן, שיטות הייצור שלנו הן קפדניות ביותר וכל מוצר עובר סדרת בדיקות איכות לפני יציאתו מהמפעל.

 

על מה יש אחריות?

אחריות ל 3 שנים- חיבורי עץ שנפתחו לגמרי, חיבורי ברזל שנסדקו, מנגנונים (מסילות, צירים)

 

על מה אין אחריות?

  • גימור - אחריות הלקוח לשמור על הרהיט מכתמים בהתאם לראות עיניו
  • החיים של חומר הגלם- העץ מושפע מסביבתו וכמו כל חומר אורגני גם מאוד יעריך אם תטפלו בו לעיתים. העץ יכול לקבל תזוזות קטנות במרקם, לקבל בקעים קטנים ואפילו לשנות את מידתו בהתאם לעונות השנה.
  • היתרון הגדול בעץ מלא הוא שתמיד אפשר לטפל בו. אנחנו נשמח לייעץ במידת הצורך ולספק לכם את כל המידע הדרוש לחידוש הרהיט שלכם (גם אם זה יהיה ב 2045) 
  • כל מוצר בהרכבה עצמית
  • התקנות- הלקוח אחראי על איכות שטח ההתקנה, מיקום צינורות מים / חשמל, משטח ישר וכל גורם שיכול להפריע להתקנה. למעט פרוייקטים הכוללים לקיחת מידות מראש מטעם בוצ'רס 
כל הזכויות שמורות לבוצ׳רס 2021
בנייה ופיתוח: ijoomla